Home

woensdag 18 april 2012

Speldenkussen 2

Hallo allemaal!!Even een berichtje van mij.Het gaat heel erg goed met m´n voet.Ik kan weer naar school en loop weer zo snel als een kievit.Maar er blijft zeker wel tijd over voor haken.Heerlijk!!
Gisteren haakte ik weer een speldenkussentje.






Het woord alleen een beetje saai, hoewel ik het resultaat wel leuk vind.Maar ik haak nog 1 speldenkussen, met felgroen, felroze en wit.



Maar het wordt ook een beetje saai voor jullie om telkens naar een speldenkussen te kijken;)
Dus ga ik daarna weer hard verder met m'n kussen.Want ik vind het super leuk als die af is!!
En, ik heb ook een lijst gemaakt voor volgers, ik weet niet of dit het is wat jullie bedoelden hoor...

Xxx Caren

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mijn patroon hebt gebruikt voor de speldenkussen en ja, er zit inderdaad een fout in. Ik heb het aangepast. Hardstikke bedankt.

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Caren,

    Leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    Ben blij dat je de volgers kunnen instaleren hebt. Heb mij direct aangemeld.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen