Home

vrijdag 15 juni 2012

Flowerweek #5

Nog 1 Flower hierna!Bedankt voor jullie lieve reacties, het motiveert me om weer nieuwe patroontjes te maken, super fijn!
En weer: Het is mijn eigen verzonnen bloem, dus wil ik niet dat jullie het gaan verkopen in jullie webshop bijvoorbeeld
Ik heb niet zo heel veel inspiratie en tijd vandaag, ben naar een begrafenis geweest en kan echt niets bijzonders bedenken, sorry.Ik hoop dat ik morgen even iets leuks kan verzinnen, zouden jullie hieronder willen zetten wat voor soort bloem je wilt hebben, misschien kan ik er iets mee!
Nouja, het is dus lekker makkelijk voor jullie;-)
Weer een bloem met 6 blaadjes, en gewoon met simpele lossen.Suc6!:)


♥ Haak 10 lossen, sluiten met een halve vaste in de 1e losse tot een ring
♥ Haak in de ring 20 vasten.Sluit met een halve vaste in de 1e vaste.Hecht af

♥ Maak een nieuwe lus, en haak een halve vaste in een willekeurige steek.Haak 10 lossen, zet deze met een halve vaste in de volgende steek vast.Herhaal tot het einde
♥ Klaar!!

Tot morgen, ik hoop echt dat ik nog iets kan verzinnen...
Liefs, *Caren haakt;-)*

5 opmerkingen:

  1. Nou Karin je bent goed bezig, wat naar he een begrafenis,kan me voorstellen dat je dan even niets weet te verzinnen. Wat voor soort bloem ik zou willen?? Ik zou wel een roos willen!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloemerige week was dit Karen, goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb van deze mooie bloem een vierkant gemaakt én een linkje geplaatst naar jouw blog! Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SO PAS BY JOU BLOG UITGEKOM, SOOS JULLE KAN SIEN IS EK AFRIKAANS WAT BAIE NA AAN NEDERLANDS IS, BAIE MOOI

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerd
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen