Home

maandag 18 juni 2012

Sunshine Award én....2 pakketjes!!


Ik won bij Nancy en Anka een sunshine award, wat lief van jullie, heel erg bedankt!!
De regels zijn:
   ♥ Bedankt degene (n) waarvan je de award hebt ontvangen
   ♥ Geef antwoord op de 10 vragen
   ♥ Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen
En ja, daar moet je natuurlijk wel iets voor doen;-)
Hier zijn de antwoorden op de vragen:

Wat is je favoriete dier?
Een lieveheersbeestje

Wat is je favoriete getal?
12, ik ben nu 12 jaar;-)

Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Chocolademelk, koud én warm!!♥

Facebook of twitter?
Allebei niet...:$

Wat is je passie?
Foto's van bloemen maken, namen van bloemen ontdekken en me in bloemen verdiepen.En natuurlijk... Héérlijk haken!!En naaien is ook leuk op z'n tijd zullen we maar zeggen:-)

Krijgen of geven?
Allebei, als je iets krijgt heb je gewoon zo'n heerlijk ze-denken-aan-me gevoel, en geven is ook leuk, je doet het gericht voor iemand en je maakt iemand anders blij!

Wat is je favoriete patroon?
Het zelf verzonnen bloemetjespatroon (Flower #1) Die kwam ik, warempel, bij iemand anders op een blog ook tegen, die had hem al een hele poos geleden erop gezet.Maar, ik heb het écht niet van haar gezien hoor!

Wat is je favoriete dag van de week?
Vrijdag, dan ben ik het 4e uit, en is het héérlijk weekend!!

Wat is je favoriete bloem?
Normale ossentong








Wat is je favoriete land?
Nederland, mijn vaderland!!;-)

Hier mijn lijstje met favoriete blogs:

   ♥ Joke van www.jokiedebeer.blogspot.com
   ♥ Marieke van www.bymiek.blogspot.com
   ♥ Sarah van www.saaartje.blogspot.com
   ♥ Trui van www.misscreatuurtje.blogspot.com
   ♥ Nancy van www.homemadebynancy.blogspot.com
   ♥ Janina van www.elkedagzaterdag.blogspot.com
   ♥ Martine van www.beesandappletrees.blogspot.com
   ♥ Else van www.besjes.blogspot.com
   ♥ Annemarie van www.annemarieshaakblog.blogspot.com
   ♥ Claire van www.hakenenmeer.blogspot.com

Zo, dat waren ze.Het zijn allemaal super inspirerende blogs, waar ik met alle plezier naar kijk!!En alle anderen, wees niet teleurgesteld, jullie blogs zijn ook heel leuk en gezellig!!
Neem eens een kijkje op deze blogs hier boven, ze zijn echt de moeite waard om op te kijken!

Zaterdag kreeg ik toch zo'n leuk pakketje van Ymie!! (www.swiid-swiet.blogspot.com)



Een kaart, een haaknaaldenetui en een patronenblaadje.Dit was haar Pay It Forward
Dankjewel Ymie, ik ben er heel blij mee!

En net, nog een pakketje!!
Dankjewel Lili!Dit was haar give-away, 2 schuifjes, een ring, oorbellen, een kaartje en een sleutelhanger



Liefs, Caren

8 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk begin van de week Caren!
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heei!

    Je hebt echt een super leuk blog! Ik vind het echt leuk dat ik eindelijk eens een meid van ong. mijn leeftijd tegen kom! (ik ben 14)
    Ik ga je blog zeker volgen!

    Groetjes Leonie
    itsrainshearts.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Caren voor je award, ik ben er heel blij! Die haaknaaldenetui zal zeker van pas komen bij jou :-) Leuke pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een eer...ik kreeg deze award al vaker deze week! Bedankt!!! Ga er snel een blogberichtje over schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor je award en wat heb je weer een leuk pakketjes gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, dat je Awards kreeg!! Je hebt het wél verdiend!!
    En je hebt ook nog van die leuke pakketjes gekregen,daar wordt je toch blij van,zeker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk weekend heb je gehad zeg, met al die leuke kadootjes. Ga zo door met je blog. Veel plezier.

    Groet, Agnes.
    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg!! Om je antwoorden te lezen, leuke kadootjes gekregen en om hem weer terug te krijgen! dank je wel!!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen