Home

woensdag 27 juni 2012

Vakantie!

Hallo allemaal, Het is echt waar, ik heb zomervakantie!!Heerlijk;-)Maar ik heb echt geen vakantie gevoel, het miezert hier en de zon schijnt niet:( Maar die komt morgen wel hoop ik! Ik kwam vanochtend thuis en kreeg een vakantiecadeau...Heeeeeeel leuk!! Een bol Zpagetti, en beltegoed!Super gewoon:)
Van de bol wil ik een poef haken, maar of het lukt is de vraag... Ik ben op het moment bezig met een 'snel' telefoonhoesje voor mn broer.Hij wil hem 'lekker' donker, dus word het een donkerblauw met zwarte.Gisteravond ben ik eraan begonnen en ben al op de helft, gaat lekker snel.Maar dat moet ook wel, hij heeft zijn mobiel nu in een SOK!!Baah;-)
Daarna ga ik werken aan een kussen voor mijn zus, leuk!!Weet nu een beetje hoe het moet dus gaat het wat sneller.Ik zie wel dat ik heeeeel anders ben gaan haken!Ik haak nu zo strak (of toen zo los) dat ik 5 toeren in plaats van 4 heb gemaakt en de granny is zelfs ietsje kleiner!Hoe is het mogelijk?!Maar het ziet er wel mooi uit, strak gehaakt.Dus is het geen probleem... Ik heb voor de braderie voor Maud 2 babybandjes en 5 onderzetters gehaakt.Heel erg, Maud is gestorven... Nu gaat het geld naar de andere kinderen die kanker hebben.Wat een erge ziekte is het toch!
Ik schreef al eerder over het cadeau wat ik van Janina kreeg, dit maakte ik voor haar: Een speldenkussentje met een bloemetje en een sleutelhanger.
Ik heb nog wat vraagjes.Kan iemand mij uitleggen hoe je bovenin, bij 'Home' meer tabbladen kan maken?Dat vind ik er zooo leuk uitzien! En hoe je onderaan een bericht 'You might also like' kan toevoegen? En nog 1, hoe kan je als er iemand een bericht achterlaat een berichtje van jou staat zegmaar?
Groetjes, Caren

11 opmerkingen:

  1. Met de extra tabbladen kan ik je helpen, dat heb ik gisteren ook uitgeprobeerd ;-)
    Je gaat naar ontwerp in rechterbovenhoek en klikt daarna op pagina's in het menu links van je.
    Dan nieuwe pagina en vullen maar :-)
    Veel succes!

    Hopelijk binnenkort nog reactie van iemand anders dat je met de rest kan helpen :-p

    Hoe heb jij die tekeningen van ByMiekK er op gekregen? Dat wou bij mij vorige keer niet lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een creatief meisje, Caren, ik sta steeds weer versteld.
    Om tabbladen te maken klik aan op berichten verzenden of berichten bewerken. Dan zie je eronder ook staan pagina's bewerken, dat klik je aan en zie je al gauw ook staan nieuwe pagina. Als je daar bent kun je pagina's toevoegen zoveel je wilt. Vraag 2 ga naar je instellingen, klik deze aan en dan aanklikken eronder op reacties en dan naar onder scrollen en reactie formulierbericht invullen. (ps ik gebruik nog wel de oude interface maar met de nieuwe zal het niet veel anders zijn.) Dit gaat je vast lukken, groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je zo'n leuke cadeautjes hebt gekregen, veronderstel ik dat je ook een goed rapport had :-) En dus een prettige creatieve vakantie verdiend, doe zo verder, je bent heel goed bezig. Ik ben benieuwd naar het kussen en de poef die je gaat maken. Ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je vragen :-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd hoe je poef gaat worden. Is hij voor de woonkamer of ga je hem op je eigen kamer gebruiken. En bedankt voor de vragen. Ik heb nu ook mijn reactie onderaan ingesteld. Zo ontdek je iedere keer weer wat nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt al veel mooie spulletjes gemaakt. En naar het schijnt is haken met die zpageti ook verslavend hoor!
    Dat je haakwerk in het begin wat losser was is normaal hoor! Al doende leert men. En je zal dat eerste kussen nog lang koesteren... Dat zijn mooie herrinneringen voor later...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kan alle uitleg op internet (you-tube) vinden. Bij mij is het ook zo gegaan. Wat een leuke dingen maak je. Ben ook benieuwd naar de poef!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, vakantie! Als ik het zo lees, ga je je absoluut niet vervelen en kom je, geloof ik, nu al tijd te kort. Leuke sleutelhanger en speldenkussentje heb je gemaakt! Ook het telefoonhoesje wordt netjes. Je broer en zus boffen maar met je en dan ben je ook nog voor een goed doel bezig, petje af! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heei!

    Wat een leuke cadeaus!
    Ik zie het resultaat wel op je blog verschijnen!
    Hier schijnt de zon nu, ik hoop bij jou ook!!!
    Veel plezier met al je haakprojecten en een hele fijne vakantie!!

    X Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Caren wat ben je toch lekker bezig, en zo knap wat je allemaal doet. Super hoor, en ook zo lief voor je broer en zus, (wel grappig dat je broer een sok gebruikt als hoesje hihi ook creatief hoor)
    Ik kijk weer uit naar je nieuwe haak projecten.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie dat het gelukt is met de tabbladen, super!!!

    X Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor 'you might also like' kijk eens op www.linkwithin.com. Vul je gegevens in en daarna wijst het zich eigenlijk zelf wel. Zo is het mij ook gelukt.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen