Home

donderdag 23 augustus 2012

recLAMe opDONderDAG #9

Ha allemaal,
Het is alweer donderdag, over een week heb ik al 3 dagen op school gehad!Maar het is ook tijd voor recLAMe!


En die is voor Jaqueline! Zij heeft verschillende blogs, ook 1 waar ze elke dag een andere granny square op zet!Ze heeft ook een blogbericht waar je alle granny squares bij elkaar ziet, het word een deken!
Een poosje geleden haakte ze van mijn ontworpen bloem en mijn andere ontworpen bloem ook een granny square, die ik ga gebruiken voor het kussen van mn zus!
Bedankt Jaqueline!!Leuk hè, dat we elkaar zo kunnen helpen;-)
Haar dochters hebben ook een blog, namelijk deze en deze.
Dat is dus ook een beetje recLAMe;-)

Nu ik toch bezig ben, ik zag een hele leuke wedstrijd bij 'Tante Izzy'!Wie de mooiste pannenlap ontwerpt, wint voor elke maand, een jaar lang, 2 bolletjes!Dat is leuk!Ik heb alleen nog niet zo'n spetterend idee, maar zometeen ga ik de kranten doen dus kan ik mijn gedachten even laten gaan;-)Lees hier er alles over, er word met alle pannenlappen een kunstwerk gemaakt, zo leuk hè?!Suc6!

Volgende week is de laatste recLAMe!
Groetjes, Caren

3 opmerkingen:

  1. Jacqueline heeft zeker een heel leuk blog! (en leuke kids, waarvan de 3 meiden ook weer leuke blogs hebben). Heel veelzijdig is ze en weet je wat? Ze is nog eens mijn mail-vriendin ook!

    Voor pannenlappen ben ik een beetje inspiratieloos op het moment, ben ik bang.
    Jammer hè, dat je vakantie bijna voorbij is. Maar ja, zonder school/werk is er ook geen vakantie en op school kom je ook weer al je vrienden en vriendinnen tegen, dat is dan ook wel weer heel leuk. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé... da's leuk, wij in de "reclame op donderdag"!
    Grappig, wat ik net lees van Angélique. Wij zijn inderdaad mailvriendinnen, gezellig hoor.. We hebben elkaar al wel eens op een blogger-dag ontmoet..

    Vriendelijke groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè Jaqueline, een blogger-dag??Dat zou ik graag mee willen maken!
    Wil je het tegen me zeggen als er weer zo'n blogger-dag is??:) Lijkt me echt super!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen