Home

zaterdag 7 april 2012

Project kussen haken~2

Ik ben gisteren hard aan de slag gegaan.Ik zat lekker buiten op het balkon in het zonnetje.En heb natuurlijk heel erg hard door gehaakt.Ik heb 4 granny square´s met een bloemetje gehaakt, en 1 normale granny square.






Vandaag heb ik in de morgen ook al 2 normale gehaakt.Ik moet nog 4 normale en 3 met een bloemtje.Die worden met allemaal kleurtjes.Ik heb ook al een plan gesmeed voor de achterkant.Ik haak een granny square met heel erg veel toeren, zodat hij even groot is als de 25 lapjes die aan elkaar komen.Dat zijn en 5 op een rij.Elke toer is met een andere kleur, dus bijvoorbeeld groen-rood-lichtroze-donkerroze.En zo telkens met die 4 kleuren door.Zo komt hij eruit te zien, dit is een proeflapje hoor;pMaar die stond hier natuurlijk al op, maar alsnog een keertje:



En m'n bolletjes zijn ook flink afgeslankt:-)




Verder heb ik van m'n zus opdracht gekregen om ook een kussen voor haar te haken.Druk programma, want ik wou ook nog een speldenkussen haken.Snel verdedr gaan dus.Met m'n kussen ben ik vorige week zaterdag begonnen en ik heb al 18 lapjes!!Echt heel leuk om te doen.Maandag heb ik een extra vrije dag, dan kan ik weer verder.Haha, ik ben echt verslaafd geraakt.En dat terwijl ik in 2011 nog helemaal niet kon haken.Maar dat allemaal met hulp van m'n moeder, hoor!!Als ik alle lapjes aan elkaar met vasten heb gemaakt, haak ik er een rand met stokjes omheen.M'n stapel ziet er nu zo uit:




Tot zover mijn verslag over m'n kussen:)

Xxx Caren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten