Home

maandag 2 juli 2012

Heeerlijk dagje;-)

Hallo allemaal! Heb vandaag een heeerlijk dagje gehad!Met de klas voor de laatste (!) keer in school geweest, voor boeken in leveren en cijfers op halen;-)Daarna trokken we gezamelijk naar de Surfplas op:) Een heel dagje gezond, in mn kleren en lekker rond gelopen, nu dus helemaal verbrand:-( Mijn gezicht is KNALrood en het doet pijn, dit moet mijn moeder dus altijd in de zomer meemaken... Ik verbrand bijna nooit gelukkig! Ik heb nu echt een 'granny love'
Ben namelijk bezig voor het kussen van mn zus, maar het is super om te doen.Ga echt niet hard ofzo, 1 granny per dag.Hoop dat er morgen wat verandering in komt hoor!Zaterdag met heerlijk weer weggejaagd uit de tuin en de zon door de hogedrukspuit.Broer ging tuin spuiten, okee, dat is wel fijn hoor, moest nodig gedaan worden! Maar heb nu 3 granny square's af en ben met volgende bezig.Zaterdagmiddag lekker met vriendinnetje gehaakt, morgen is onze haakavond en er komen heeel veel nieuwe mensen, ook 2 meisjes van mijn leeftijd (eindelijk, dat werd tijd;-)nee hoor)van 12 en 13. Ik ga nog even haken!Fijne avond allemaal en morgen ook een fijne dag!(ik moet mn kamer opruimen:0) ♥ ♥ ♥ Groetjes, Caren

4 opmerkingen:

  1. Mooi dat je je zo vermaakt!
    Ach, wie weet wat je vindt als je je kamer opruimt: misschien wel een prachtige bol haakgaren waar je opeens een fantastisch haakproject voor bedenkt ;-)
    Veel plezier met de andere haakdames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor Caren, wel fijn dat het lang vakantie is , kun je lekker veel haken.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie Caren met hopelijk veel mooi weer en genoeg tijd om lekker te haken en andere leuke dingen te doen. Veel plezier!

    groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je give away is vandaag aangekomen, hij is echt prachtig. Heel erg bedankt. Ik heb even een berichtje en wat foto's op mijn blog gezet.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen