Home

dinsdag 21 augustus 2012

Caren haakt ~ Mama haakt!;-)

Ha allemaal!
Wat leuk dat jullie allemaal enthousiaste reacties achterlieten op mijn vorige post!
Nu is er een berichtje over mijn granny square kussen voor mijn zus aan de beurt.Mijn moeder haakt ook een kussen, voor mijn zusje!! Voor de 1 een gehaakt kussen en een genaaide nekrol, voor de ander een gehaakte nekrol en een genaaid kussen;-) Mama heeft al 16 granny's en ik 10, ik moet er nog 15... Mama haakt veel losser: 4 toeren zijn bij haar nog groter dan bij mij met 5 toeren!Toen ik begon met haken haakte ik heel erg los, maar nu haakt ik heel strak, raar hè?!
Hier zijn wat foto's.


Mama's kussen vind ik er wat vrolijker uitzien, misschien word dat ook zo bij die van mij:)Ik hoop het!!
Liefs, Caren

6 opmerkingen:

  1. Haha, ik haak ook veeeel strakker dan mijn moeder! Ik vind allebei de kussens heel mooi worden! Suc6 met haken!

    Liefs, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haak juist losser dan in het begin (de vierkantjes die ik vorig jaar haakte zijn kleiner dan die van nu voor dezelfde deken...oeps!)
    Ik vind beide stapeltjes leuk. Wat gezellig om zo samen met je moeder te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij verschilt het losser of strakker haken nog steeds. Maar zo op de foto's te zien ziet het er allemaal erg mooi en kleurig uit.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haak ook veel te los hihihihi
    Mijn schoonmoeder haakt ook fanatiek .... haar sleutelhangers zijn stukken kleiner dan die van mij terwijl we wel met hetzelfde nr haaknaald haken ;-)

    De foto's zien er schitterend uit meis! Leuk zo samen met je mams haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei kunnen jullie prachtig haken en gebruiken jullie mooie kleurencombinaties!
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey, wat mooie felle kleuren we hebben jou reactie ook gelezen. we zijn ook lid van je blog geworden. veel succes!
    en ook veel Haak plezier

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen